236-1005121 | Фланець коленвала дизеля (6/140) 150.21.404 | Вал головного зчеплення Т-150Г ЯМЗ (ХТЗ) | 151.21.034-3 | Вал головного зчеплення Т-150К стандарт | 151.21.034-3 | Вал головного зчеплення Т-150К стандарт (AGT) | 151.21.034-3 | Вал головного зчеплення Т-150К подовжений | | Вал головного зчеплення ХТЗ-17221 двигун Д-260 | 172.21.034 | Вал головного зчеплення ХТЗ-17221 ЯМЗ (ХТЗ) | 151.21.231-2 | Валик вимикання 4 шпонки | 172.21.121 | Вилка вимикання | 125.21.208 | Вилка віджимного важеля | 125.21.208 | Вилка віджимного важеля (в зборі) | 150.21.232 | Втулка валу виключення | 150.21.203-3 | Диск натискний корзини Т-150 | 150.21.204 | Диск проміжний | 150.21.022-2А | Кожух муфти головного зчеплення в зборі кошик СМД-60 (AGT) | 150.21.022-2А | Кожух муфти головного зчеплення в зборі кошик СМД-60 Ремонт | 150.21.028 | Колодка тормозка | 150.21.240 А | Кільце віджимних важелів ЛИТЕ | 150.21.240 А | Кільце віджимних важелів Оригінал | 172.21.120 | Корпус муфти вимикання | 170.21.023 | Корпус муфти вимикання | 01М-21с9 | Корпус муфти вимикання в зборі (120 підшипник) (AGT) | 01М-21с9 | Корпус муфти вимикання в зборі (46120 підшипник) (AGT) | 01М-21с9 | Корпус муфти вимикання в зборі (литий корпус) | | Корпус муфти вимикання в зборі ХТЗ-17221 двигун Д-260 | 151.21.256-4А | Корпус проставочный | 172.21.032-01 | Муфта вижимного підшипника з пластинами (ХТЗ) | 150.21.243 | Муфта сережки тормозка (метал) | 125.21.207-1 | Палець віджимного важеля Т-150 | 151.21.042 | Пневмокамера з пластиною | 150.21.330 | Пружина | 125.21.211 | Пружина | 150.21.221 | Пружина віджимна | 150.21.210 | Пружина віджимних важелів Т-150 | 125.21.249 | Пружина сережки тормозка | 125.21.233-1 | Пружина стопорная | 172.21.136 | Важіль вимикання | 150.21.023 А | Важіль віджимною Т-150 | 150.21.023 А | Важіль віджимною Т-150 ЛИТИЙ | 151.21.261-1 | Важіль сервомеханізму | 125.20.057-1 | Сервомеханизм | 125.21.244 | Сережка тормозка в зборі (металева муфта) | 125.21.244 | Сережка тормозка в зборі (поліамідна муфта) | 150.21.299-2 | Скоба віджимних важелів | 150.21.222-1 | Стакан вижимного підшипника | 150.21.403 | Стакан вижимного підшипника | 23.588.112.00-12 | Трос подачі палива, муфти зчеплення, розподільника КП ХТЗ-121, -17221 75х1350 | 23.588.112.00-10 | Трос управління подачею палива ХТЗ-17221, ХТЗ-181 75х1100 | 23.588.112.00-04 | Трос управління подачею палива ХТЗ-17021 50х2000• Виконання енергоємних сільськогосподарських робіт з обробки середніх та важких ґрунтів, ранневесеннему закриття вологи, дискуванні, сівбі, зрошенні, убір - ке, кормозаготівлі, а також транс - портуванні вантажів в умовах бездоріжжя. • Нова четырехкатковая торсіонно - балансирна підвіска дозволяє понизити питомий тиск на чву до 0,42 кг/см2 за рахунок збільшення бази, підвищити тягово-зчіпні характеристики, знижує продоль - але-кутові коливання і покращує плавність ходу трактора, збільшує самоочистка. • Широкий діапазон швидкостей без обмеження по тяговому зусиллю. • Можливість раннього виходу в поле, особливо в зонах з перезволожений - ної грунтом. Дозволяє домогтися по - підвищення врожайності до 20% в порівнянні з колісними тракторами. • Нова каркасна кабіна з системою кондиціонування повітря, покращ - шенной шумо - і пилозахисну ізоляцію су - істотно знижує стомлюваність і полегшує умови праці оператора. • Збільшення довговічності палив - ної системи і збільшення часу роботи без дозаправки за рахунок застосування пластикового паливного бака збільшеного об'єму. • Задній навісний пристрій дозволяє працювати з шлейфом навісних і полунавесных знарядь тягового класу 4. • Механізм повороту, вбудований в КПП, забезпечує два способи по - ворота трактора: кінематичний (за рахунок включення різних скоро - стей на правому і лівому бортах) і силовий (за рахунок відключення отста - ного борту з подальшим під - тормаживанием). • Можливість установки бульдо - зєрного обладнання дозволяє використовувати трактор в дорожньому будівництві, сільському господарстві, категорії грунтів I-II. З глибокорихлитель «KVERNELAND CLE 5» З пневматичною сівалкою «VADERSTAD RDA600» З плугом «ПН-5-40» Т ехнические характеристики Т-150-05-09-25 Двигун, модель, виробник ЯМЗ-236, ВАТ «Автодизель», р. Ярославль, РФ Потужність номінальна, кВт (л. с.) 132 (180) Коробка передач Механічна, перемикається без розриву потоку потужності в межах кожного діапазону Муфта зчеплення Суха однодискова Кількість діапазонів/передач переднього-заднього ходу 3/9 –1/3 Вал відбору потужності, частота обертання, об/хв Задній незалежний ― 540 і 1000 Тягове зусилля, кН (кгс) (nom-max) 30-60 (3000-6000) Підвіска Торсіонно-балансирна четырехкатковая Навісний пристрій, вантажопідйомність, кгс Заднє 2-х і 3-х точковий, вантажопідйомність на осі підвісу 3,5 т База, мм 1800 Колія, мм 1435 Габарити, мм: довжина/ширина/висота по даху 5000х1960х2866 Дорожній просвіт, мм 300 експлуатаційна Маса без баласту, кг 8250 Мінімальний радіус повороту, м 1,435 (по осі гусениць) Діапазон швидкостей переднього/заднього ходу, км/год 4,26-15,31/5,78-7,93 Навантажувач Т-156Б використовується при про- ведення енергоємних земляних робіт в будівництві, при проведенні ремонту та дорожніх покриттів, при навантаженні сипучих матеріалів у виробничих або сільськогосподарських цілях. Дана машина має високу про - изводительностью, стійкістю та надійністю. Навантажувач Т-156Б ХТЗ промислового призначення Т-156Б-09-03 Тип трактор з бульдозерним обладнанням Колісний сільськогосподарський навантажувач Марка двигуна ЯМЗ-236 Потужність номінальна, кВт (л. с.) 132 (180) Коробка передач Механічна, з трьома діапазонами (по три швидкості вперед і одна назад на кожному діапазоні), перемикається під нагруз - кою без розриву потоку потужності всередині діапазону. Механизм поворота Скорости движения, км вперед назад 2,8-35,2 3,0-15,5 Габаритные размеры, мм длина ширина высота 7490 2500 3830 Колея трактора, мм 1910 Дорожный просвет, мм 400 Номинальная емкость ковша, м3 1,5 Максимальная высота разгрузки, мм 2920 Масса эксплуатационная, кг 10790 Наименьший радиус поворота, м 6,7 Грузоподъемность, кг 3000 Производительность, т/час 170 (при погрузке сыпучих материалов) | |