Кошик
105 відгуків
+380 (67) 546-49-22
+380 (50) 325-26-65
Запчасти на трактора оптом и в розницу.Интернет магазин запчастей для сельхозтехники
Кошик

Колінвали і вкладиші двигуна

В наявності великий асортимент колінвалів мтз юмз смд18 т25 т16 т40 також до валів повний асортимент вкладишів.

Колінчастий вал – це невід'ємна частина всіх двигунів сільгосп машин. Основні елементи колінчастого вала

  • Корінна шийка — опора вала, що лежить в корінному підшипнику, розміщеному в картері двигуна.
  • Шатунная шийка — опора, за допомогою якої вал зв'язується з шатунами (для змащення шатунних підшипників є масляні канали).
  • Щоки — пов'язують корінні і шатунні шийки.
  • Передня вихідна частина валу (носок) — частина валу на якій кріпиться зубчасте колесо або шків відбору потужності для приводу газорозподільного механізму (ГРМ) і різних допоміжних вузлів, систем і агрегатів.
  • Задня вихідна частина валу (хвостовик) — частина вала з'єднується з маховиком або масивної шестірнею відбору основної частини потужності.
  • Противаги — забезпечують розвантаження корінних підшипників від відцентрових сил інерції першого порядку неврівноважених мас кривошипа і нижній частині шатуна.

в виде галереив виде списка

Механічна обробка колінчатих валів

Складність конструктивної форми колінчастого валу, його недостатня жорсткість, високі вимоги до точності оброблюваних поверхонь викликають особливі вимоги до вибору методів базування, закріплення та обробки вала, а також послідовності, поєднання операцій і вибору обладнання. Основними базами колінчастого вала є опорні поверхні корінних шийок. Однак далеко не на всіх операціях обробки можна використовувати їх в якості технологічних. Тому в деяких випадках технологічними базами вибирають поверхні центрових отворів. У зв'язку з порівняно невеликою жорсткістю вала на ряді операцій при обробці його у центрах в якості додаткових технологічних баз використовують зовнішні поверхні попередньо оброблених шийок.

При обробці шатунних шийок, які відповідно до вимог технічних умов повинні мати необхідну кутову координацію, опорної технологічної базою є спеціально фрезеровані майданчика на щоках[1].

Створення двигуна внутрішнього згоряння стало можливим завдяки винаходам аль-Джазарі в XII столітті. Саме він придумав колінчастий вал і запустив обертання за допомогою стрижнів і циліндрів. І він був першим, хто вмонтував це в машину.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner